Paikallisuutiset

Kajaanin kaupungin joukkoliikenne selvittää Vekka Groupin kanssa asiakaspalveluun liittyviä kysymyksiä. Kajaanin kaupungin joukkoliikenneinsinööri Tiina Rusanen toteaa, ettei Kajaanin kaupunki yleensä osallistu somekeskusteluihin. Kuva: Miika Manninen / Arkisto

”Keskustelu räjähti hetkessä” – Kajaanin kaupungin joukkoliikenteelle kehuja ja kritiikkiä

Asiakaspalvelutilanteet herättävät välillä keskustelua sosiaalisessa mediassa. Kajaanin kaupungin joukkoliikenneinsinööri Tiina Rusanen toivoo, että palaute tulisi heille yleisen palautejärjestelmän kautta.

Kajaanin kaupunki on saanut joukkoliikenteen asiakaspalvelusta palautetta, jota kaupunki käsittelee parhaillaan yhdessä palveluntuottaja Vekka Groupin kanssa.

Aina palaute ei tule suoraan Kajaanin kaupungille, vaan ihmiset käyvät keskustelua esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

Kajaanin kaupungin joukk

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä