Kotimaa

Vuoden Autolla on kahvikuppineuroosi – pimputtelumestari Hyundai Konan sähkönkulutus jopa kaksinkertaistui purevassa pakkaskelissä

Sähköauton kulutus nousee talvella helposti 5–10 kilowattia sadalla ajokilometrillä. Aikaa ja rahaa säästyy, kun akku ladataan täyteen heti edellisen ajon jälkeen. Ei-ladattavat hybridit voivat puolestaan vähentää nopeimmin ja helpoimmin fossiilisten polttoaineiden päästöjä.

Hyundai Kona Electric on muotoiltu pyöreäkulmaisen sympaattiseksi kiinalaisten kilpailijoidensa tapaan. Tarjolla on kaksi eri akkukokoa, joista pienemmällä ei välttämättä pärjää talvisissa olosuhteissa. Pakkanen puraisee WLTP-mitatusta toimintamatkasta lähes puolet pois. Kuva: null

Ei voi olla totta. Milloin ja kenen luvalla uusista autoista tuli tällaisia?

Vuoden Autoksi 2024 valittu Hyundai Kona intoutuu varsinaiseen pimputuskonserttiin, jos kuljettaja ei pidä varaansa. Auto varoittaa ylinopeudesta, kuljettajan tarkkaavaisuuden herpaantumisesta ja vielä erikseen oletetusta vä

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä